Քիչ առաջ ոստիկանության զորքերը մտան Էջմիածին քաղաք։ Երկու ավտոբուս է բերվել Էջմիածին, որոնք, ըստ երևույթին, սպասում են հրահանգի։ Մայր Աթոռի բակում իրավիճակը գերլարված է։ Հավաքված քաղաքացիները թույլ չտվեցին իրավապահներին իրենց հետ տանել Շիրակի թեմի առաջնորդ Միքայել Սրբազանին։ Այստեղ են ժամանել նաև կարմիրբերետավորները։ Մայր Աթոռի մոտ հավաքված քաղաքացիները կոչ են անում բոլոր հայերին հավաքվել Մայր Աթոռի բակում և կանգնել ի պաշտպանություն Եկեղեցու։               
 

«Արմավիայի» սնանկացման գործում իր մեղքի բաժինն ունի պետությունը»

«Արմավիայի» սնանկացման գործում իր մեղքի բաժինն ունի պետությունը»
08.04.2013 | 17:32

Հանրային խորհրդի օդային տրանսպորտի հաղորդակցության ենթահանձնաժողովի փոխնախագահ Իզաբելլա ՄՈՒՐԱԴՅԱՆՆ, այսօր խոսելով «Արմավիա» ավիաընկերության առջև ծառացած խնդիրների մասին, հայտարարեց, որ այդ հարցում, իր մեղքի բաժինն ունի պետությունը:

«Առաջին հերթին պետությունը մեղավոր է այնքանով, որ ռազմավարական նշանակության օբյեկտներն ամբողջությամբ վաճառվում են մասնավորին: Հայաստանը ժամանակին սխալ թույլ տվեց՝ վաճառելով ազգային ավիաուղիները մասնավորին: Աշխարհում սա համարյա քիչ հանդիպող պրակտիկա է: Օրինակ՝ «Աէրոֆլոտի» բաժնետոմսերի 51 տոկոսը պատկանում է Ռուսաստանին , «Չեխական» ավիաուղիների 50 տոկոսը` Լեհաստանին:
Տուժողը ոչ պետությունն է, ոչ էլ «Արմավիան», այլ ժողովուրդը: Խոսքը գնում է մոտ 3000 մարդկանց մասին: Պետք է ստեղծվի մի հանձնաժողով, որը ելքեր կփնտրի: Եթե սեփականատերը չլիներ Միկա Բաղդասարովը, ապա «Արմավիան» վաղուց էր փակվել»,-մանրամասնեց բանախոսը:
Անդրադառնալով ավիաոլորտում առկա խնդիրներին, Ի.Մուրադյանը նշեց, որ ոլորտի փոխհարաբերությունները բավարար չեն որոշվում օրենսդրությամբ: Ըստ նրա, Հայաստանը տարածաշրջանում թերևս միակ երկիրն է, որը չունի օդային օրենսգիրք. «Եթե չլինեին հարկային ու հողային օրենքները, ապա ցանկացած ոլորտում նույն իրավիճակն էր տիրելու: «Արմավիան» դեռևս մեկ տարի առաջ էր ասել, որ դժգոհ է «Զվարթնոցի» սակագնային փաթեթից և այդ ընթացքում ՀՀ կառավարությանն առաջարկեց միջամտել: Սակայն տեղի ունեցած բանակցությունները բավարար հիմք չհանդիսացան, որպեսզի ընկերության առջև ծառացած խնդիրները լուծում ստանան»,-ասաց նա:
Թեև ընկերությունը պարբերաբար բարձրաձայնել է, որ սակագները վերանայման կարիք ունեն, բայց մինչ օրս խնդիրներն անլուծելի են: Իզաբելլա Մուրադյանի փոխանցմամբ, ՀՀ կառավարությունը պետք է շրջահայաց գտնվեր ու բաժնետոմսերը չվաճառեր մեկ այլ` մասնավոր ընկերության, ինչի արդյունքում ունենք այն, ինչ ունենք:
Շրջանառվող լուրերը, թե ընկերությունը դադարեցնելու է չվերթերը, քանի որ սնանկ է ճանաչվել, Ի. Մուրադյանը հերքեց, ասելով` եթե պաշտոնապես չի հայտարարվել այդ մասին, ապա չենք կարող խոսել արհեստական սնանկության մասին:
Նա հերքեց նաև այն խոսակցությունները, թե ընկերությունը պատրաստվում է վերավաճառվել ինչ-որ «Կռունկ» ընկերության: «Այդպիսի ընկերություն գոյություն չունի: Հիմա շատ տարբեր վարկածներ կքննարկվեն: Այլևս ժամանակ չկա:Պետությունը այսօր պետք է որոշի՝ ուզում ենք ազգային ավիափոխադրող, թե ոչ: Պետք է հարցի փրկագինը որոշվի կամ «Արմավիան» վերականգնելու, կամ նոր ազգային ավիափոխադրող ունենալու»,– հստակեցրեց նա:

Հասմիկ ՄՈՎՍԻՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 2583

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ